Wij verzorgen voor u de complete afhandeling van uw belastingaangiften.
Omzetbelasting (BTW)
Wanneer uw administratie verwerkt en gecontroleerd is, kunnen wij uw aangifte omzetbelasting verzorgen. De aangifte omzetbelasting wordt door ons elektronisch naar de Belastingdienst ingediend. U ontvangt van ons een overzicht van deze aangifte t.b.v. de betaling aan de Belastingdienst.
Inkomstenbelasting (IB)
Op basis van de jaarrekening van uw onderneming en na ontvangst van de privé gegevens (zoals hypotheekoverzichten, jaaropgaven, etc.) verzorgen wij voor u de aangifte Inkomstenbelasting. Daarna nemen wij met u de aangifte door. Na akkoord zullen wij de aangifte elektronisch indienen bij de Belastingdienst. (Uitstelregeling)
Vennootschapsbelasting (VPB)
Wanneer de jaarrekening afgerond is en met u besproken is, dan verzorgen wij ook de aangifte vennootschapsbelasting voor u. Na verwerking van uw jaarcijfers in de aangifte vennootschapsbelasting zullen wij de aangifte elektronisch indienen. (Uitstelregeling)
Loonbelasting (LH)
Na de maandelijkse salarisverwerking dienen wij de aangifte Loonheffingen digitaal in bij de Belastingdienst. U ontvangt van ons een overzicht van deze aangifte t.b.v. de betaling aan de Belastingdienst.
Meer weten? Laat uw gegevens achter op het contactformulier en we nemen contact met u op.